Tradicinė reklamos gamyba – ar skaitmeninė gali ją pakeisti?

Tradicinė reklamos gamyba. Visokio tipo reklama yra neatsiejama verslo dalis ir yra lyg oras gyvai būtybei. Verta pripažinti, jog šiuolaikinis verslas dažniausiai renkasi sparčiai populiarėjančią skaitmeninę reklamą. Karantino metu įsivyravę suvaržymai bei darbas iš namų dar sparčiau išpopuliarino ne reklamos gamybą ar lauko reklamą, o verslus pastūmėjo investuoti į internetinėse svetainėse, televizijoje bei socialiniuose tinkluose esančia reklamą. Bet ar tikrai reklamos gamyba tampa nebereikšminga verslams? Ar ją gali pakeisti skaitmenizuota reklama? Visa tai aptarsime šiame straipsnyje.

Tradicinė reklamos gamyba

tradicinė reklamos gamyba

Pirmiausia atsakysime į klausimą: kas yra tradicinė reklamos gamyba? Tai yra lauko ir vidaus reklamos, kurias gamina šios srities specialistai. Prie šios kategorijos priskiriami: pilonus, stendus, skydus, led reklamas ir šviesdėžes, visokio tipo tūrines raides, reklaminius tentus, PVC plėveles ir lipdukus. Abstrakčiai tariant visa tai, ką matome ant didžiųjų prekybos centrų sienų, kur yra pakabinti įmonių logotipai ir pavadinimai ar tiesiog reklamos stovinčios pakelėse. Visos šios išvardintos reklamos, tai vienas iš populiariausių ir puikiai pateisinančių potencialių klientų pritraukimo būdų. Vis gi klientas pirmiausia pamato vaizdą, o tik po to susidaro nuomonę apie patį verslą bei prekes ar teikiamas paslaugas. Taigi tvarkingai, kokybiškai bei originaliai įrengę tiek išorės, tiek vidaus reklamas sulauksite neabejotino pripažinimo.

Tradicinę reklamą keičia skaitmeninė?

Turime pripažinti liūdną tiesą, jog kuriam laikui buvo sustojęs fizinių parduotuvių funkcionavimas, o žmonių lankymasis prekybos centruose buvo uždraustas ir praktiškai visa prekyba persikėlė į internetą. Tuo metu, žinoma, skaitmeninė rinkodara mušė rekordus, reklamos buvo labai efektyvios ir verslams pritraukė nemažai potencialių klientų. Tačiau įsigaliojus atlaisvinimui, kai buvo atvertos parduotuvių durys ir klientai galėjo apsilankyti jose, galime teigti, jog žmonės labiau linkę prekę pamatyti, paliesti, pamatuoti, o tik tuomet įsigyti. Taigi, nors ir internete pamatę reklamą, žmonės neskuba jos įsigyti, o pirmiausia apsilanko fizinėje parduotuvėje ir jeigu visa parduotuvės vizualizacija ir prekė pateisina kliento lūkesčius, jis ją įsigyja.

Tradicinė reklama nenusileidžia populiarumu

Taigi, galima teigti, jog tradicinė reklama tikrai nenusileidžia skaitmeninei ir yra populiari tarp verslą turinčių žmonių. Ji neabejotinai yra laiko išbandyta, turi savo nemenką gaminių pasiūlą ir užima tvirtą poziciją versle. Protingi verslininkai suvokia, jog norint daryti įtaką vietos rinkai neišvengiamai reikia investuoti į kokybišką reklamos gamybą. Bent jau kol kas (o tikėkimės niekada) ši reklama nedings iš mūsų gyvenimo, o tik džiugins naujovėmis.

Susisiekite su mumis

Telefono numeriai

El. pašto adresai

Darbo laikas

  • Pirmadienis – Penktadienis: 08:00 – 17:00
  • Šeštadienis – Sekmadienis: uždaryta.

Akcininkai.lt